تیم کوک تایید کرد؛ اپل تولید شیشه‌های سفیر را آغاز کرده است
فافا دانلود
با ما بروز باشید

روز گذشته 30 امین سال تولد Mac بود، در راستای این موضوع تیم کوک مدیر عامل اپل با شبکه آمریکاییABC یک مصاحبه را برگزار کرد.

 

به گزارش جی اس ام، در این مصاحبه تیم کوک به صورت رسمی تایید کرد که مرکز اپل در آریزونا برای تولید شیشه‌های سفیر که در نسل‌های آینده دیوایس‌های اپل استفاده می‌شوند آماده می‌شود. اما در این مصاحبه او اشاره نکرد که از این شیشه‌ها در چه محصولاتی استفاده خواهند کرد، خبرنگار این مصاحبه به طور مستقیم از تیم کوک سوال کرده بود که این شیشه سفیر در فبلت آیفون استفاده خواهند شد؟ و تیم کوک در پاسخ گفته بود که "نمی‌تواند در این مورد صحبت کند."

 

همچنین تیم کوک بعضی از اطلاعات شخصی خود را نیز ارائه کرد و گفته که در روز بین 700 تا 800 ایمیل که از طرف مشتریان اپل ارسال می‌شود را می‌خواند. او اشاره کرده که مردم غافلگیر شدن را دوست دارند به همین دلیل اپل برای معرفی محصولات خودش سطح بالایی از امنیت را اعمال می کند تا هیچ مشخصاتی از محصولاتش تا زمانی که معرفی نشده‌اند به بیرون درز نکند.

 

 

در این مصاحبه حس شوخ طبعی تیم کوک نیز گل کرده بود، او به این سوال خبرنگار که آیا این شیشه‌های سفیر در ساعت اپل استفاده خواهند شد؟ پاسخ داده که "این شیشه‌ها در تولید حلقه استفاده می‌شوند."

 

اپل همیشه به غافلگیر و انقلاب به پا کردن در دنیای تکنولوژی مشهور بوده است (لااقل در زمان استیو جابز که اینگونه بود)، اکنون باید ببینم که سال 2014 نیز اپل می‌تواند همه را غافلگیر کند یا خیر؟ شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: bgr



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی